Servis a vzdálená správa

V oblasti měření a regulace zajišťujeme jak vzdálenou správu systémů, tak pravidelný záruční i pozáruční servis. Servisní činnost je vždy pod smlovou SLA s garantovanou dostupností náhradních dílů i našeho technika pro rychlou podporu či konzultaci.

Součástí našich servisních služeb:

  • Technická podpora a servisní pohotovost v případě problému
  • Aktualizace a údržba softwaru pro zachování bezproblémového chodu i IT bezpečnosti
  • Preventivní i zákonná údržba pro splnění všech legislativních a normových požadavků
  • Dálková správa a diagnostika pro snížení nákladů na servisní úkony
  • Reporting klíčových ukazatelů a efektivity provozu
  • Vyhodnocení a optimalizace naměřených dat
  • Archivace a zálohování dat pro možnou obnovu a další zpracování

Máte zájem o servisní smlouvu pro váš systém měření a regulace? Kontaktujte nás